lørdag den 26. december 2009

Halmstad





Stemningsbilleder fra en sneklædt og meget kold weekend i Halmstad. Det er en meget hyggelig by med mange forskellige butikker. Vi spiste på Restaurang Gastons, super god mad også til børn.

Selvfølgelig måtte jeg også lige se nogle garnbutikker indefra. Eva fra Webstrikkerne havde været så sød at give mig adressen på to butikker. Den ene af dem, Made By Me, var en lille butik med et rigtig flot udvalg af garn, bl.a. Silk Blend fra Manos del Uruguay. Der var desværre ikke lige nogle opskrifter der passede mig, så jeg gik tomhændet derfra.
Den anden butik havde ikke det uldgarn jeg var på udkig efter. På Storrgatan lå Halländska Hemslöjden og bagerst i butikken havde de noget lækkert uldgarn.



De havde sørme også en opskrift på en Jubilæumstrøje med fasaner. Den måtte jeg eje, så valget faldt på en grøn og mørk lilla. Ekspedienterne var virkelig søde og fremviste stolt trøjen til fotografering.


Ingen kommentarer: