fredag den 26. december 2008

Bagjul


Gadekær og kirke i Blovstrød 1. juledag.


Strikkekurven med en del af mit garn. Kurven er af kraftigt brunt læder. Rigtig flot og meget anvendelig til garn og det igangværende strikketøj. Der er plads til endnu en kurv i garnhjørnet og sørme også garn til at putte i den.



David fik selvfølgelig en masse Lego Star Wars, hele 3 æsker  og 1. juledag blev der bygget og bygget... 1 æske er gemt til i dag. Henrik vil sætte videokameraet til at optage hele processen med 1 billede hvert sek. Det bliver spændende at se. Måske jeg kan vise det her på bloggen.

Mine flotte julegaver, et smukt grønt tørklæde, iPOD taske, Dominostrik af Vivian Høxbro, Marianne Isagers Strik med inspiration fra Afrika og en længe ønsket strikkekurv. Så kan jeg tømme en del af mine grimme strikkeplastikposer. Tusind tak for alle gaverne, de er i den grad brugbare.

David i sit juledress. Skjorten købt på Møn i sommers og gemt til denne dag. Slipset købte vi i Malmø for et par uger siden.


Så er det vist tid til lidt opdatering. Vi har haft en dejlig juleaften med et smukt pyntet træ, David har stået for det denne gang. Som det sig hør og bør i vores familie, fik vi både and og flæskesteg, hjemmelavet rødkål, waldorfsalat og brune og hvide kartofler. Til dessert får vi både ris a la mande og risengrød. David og jeg var de heldige findere af mandlen. Lego til David og 2,5 kg slik til mig....... Det skal gives væk til ellers er jeg hurtigt 2 numre større :-). 

Ingen kommentarer: